« terug naar vorige pagina

Tip of klacht melden

Heeft u een klacht? Praat erover met uw huisarts.
In onze huisartsenpraktijk proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Wanneer u toch ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt op het spreekuur. Wij proberen het dan samen met u op te lossen. Eventueel kunt u via Mijngezondheid.net een bericht naar ons sturen. Dan is de informatie goed beveiligd verzonden.

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijns Zorg (SKGE)
Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris die samen met u naar een oplossing zoekt. De klachtenfunctionaris probeert te bemiddelen zonder partij te kiezen. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt uw klacht indienen door een mail te sturen naar info@hcdo.nl. Of bel met de klachtenfunctionaris 0570-501770.

Geschilleninstantie Huisartsenzorg
Komt u ook met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie kijk op www.skge.nl.

Heeft u een tip?
Met uw tip kunnen wij de dienstverlening in onze huisartsenpraktijk naar een hoger plan tillen. Geef uw tip door aan uw huisarts of aan de assistente. Of stuur een mail naar: praktijkdefliert@hcdo.nl.